fest fest!

hej :D
förlåt för min dåliga uppdatering, men har varit sjuk och har inte orkat skriva...men nu är jag på G igen :P
Igår va det fest i frörum hos filip Lind...och för er som undrar ligger det såklart MITT ute i ingenstans!
Åkte dit med Emelie och hennes kompis Marlene, sen kom även Elina och Ebba senare på kvällen.
Massa folk och jättetrevligt va det :D Tycker så synd dom filip som måste städa efter oss! :P haha, men så brukar det bli på fester såklart...ganska GALET!
Tog inga bilder från kvällen :/ JO en, så lägger ut den. Kommer kanske fler sen om någon annan har nått ;)
jaja, nu ska jag slappa heeela söndagen! så skönt :D
ha det bra
PUSS<3

jobbig kille där till vänster xD haha, men snyggt öltorn måste jag säga ganz! :P

 och sen jaaag :)



Kommentarer
Postat av: Marcus Lönnstrand

Du synd om mig med jag fick ju osse städa :P

ofta att jag läser din blogg xD

2009-09-13 @ 19:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0