äntligen beställt!

heeej<3
Har äntligen beställt min förlängning :D och kan knappt vänta tills den kommer! På Onsdag blir det alltså frisören(färgning och klippning) och förhoppningsvis har jag redan fått håret då...
dagens tråkigaste grej: jag har börjat fjälla!! :( nononooo...vill ha kvar min bränna ju. Önskar att man kunde va brun året runt! På vintern är man blek som, ja jag vet inte vad :P men på sommaren är man så brun och fin :) Borde börja med solarium xDokok, jag veeet att det inte är så bra...Men lite då och då skadar väll inte!? :)
Men nog om det!...Skriver kanske mer senare ikv :)
Ha det bra
PUSS<3
 
förlängningen :D...
 

blir även en bild från saknade Turkiet! Väldigt bra utsikt man hade där :P uppe på nått gammalt fort elelr vad det va...


Kommentarer
Postat av: Elina

Har du beställt på rapunzel of sweden? :P

2009-08-10 @ 21:01:20
URL: http://elinaanderssondalby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0