filmtime...

Har precis lagt mej i soffan och ska snart kolla på den nya wallander "tjuven" Hoppas den är bra :) Ganska kul att se en film som är inspelad i ystad, får kolla extra noga om man ser nån man känner :P
Men nu har jag inte nått intressant att säga direkt :P JO bara att jag läängtar tills man börjar få studiebidrag igen!...stort behov av lite pengar :P Inte för att 1 050 räcker så långt, men alltid nått! Ska även försöka att spara så mycket jag kan restänn av detta året, tror inte det kommer gå xD men man kan alltid drömma! :P haha...Men visst, ibland köper man
ganska onödiga saker, eller typ kläder man använder en gång sen tycker man inte det a nått fint längre!
nee, måste verkligen tänka på det nästa gång jag shoppar :D
Men nu blir det filmtime!
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0