Malin älskaaar Lund!...

Ja då var man hemma efter en låång dag/kväll/natt i Lund :D Mycket trevligt!
Åkte in vid 5 Med Pernilla och vid 6-7 tiden var vi framme. Tog en Pizza och sedan blev det rix fm. Efter de träffade vi Pernillas kompis Victor och några andra...gick till en utebar på torget och lite senare till en annan lite längre bort :D Drack nån sjukt god drink där! Minns inte riktigt vad det va i, men det var verkligen gott
Vid 2 tog vi alla taxi hem till Alexander...Sen blev det väll lite snack och så :) La oss iallafall vid 5 så något trött är man nu :P
Innan jag går ner och kränger godis måste jag bara säga att jag ÄLSKAR Lund! Väldigt roligt folk där och allt verkar vara super :) Om jag inte haft såna stooora planer på min framtid så hade jag lätt flyttat dit :P Nu är det mera Köpenhamn, Sthlm och större städer som går först :)
men jaa, Vf inte när man blir gammal och längtar tillbaka till Sverige och Skåne, då blir det säkert Lund! xD haha
PUSS<3


Kommentarer
Postat av: Fiiisa ♥

Fin blogg! (:

kolla gärna in min, och släng in en kommentar!



xoxo Fiiisa!

2009-08-31 @ 18:25:31
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0