Måndag...

Då var det måndag igen! Gick till 3 så ganska trött är man nu...Hände inget speciellt idag faktiskt. Påbörjade vårt grupparbete om dom olika världsdelarna...Vi hade Europa, så det blev till att skriva om alla 44 länder. DRYGT! Men så är skollivet, alltså väldigt segt xD haha...
Jag lyckades även glömma mina nycklar på kastanjeskolans toa. Mycket smidigt! Som tur är dom tbx nu ;)
så kan det gå...
Innan jag ser fiilm måste jag lägga ut en bild på kim kardashians nya hårfärg :)...tänkte att jag skulle göra ungefär likadant. Men blir inte på ett bra tag än! Måste först ha läängre hår. Vill såklart ha naturligt långt utan någon förlängning!
men nu ska jag dra.
PUSS


               
 
NU



Kommentarer
Postat av: Laila

haha nawh du är för söt :) <3

2009-08-31 @ 22:39:45
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Houshang Vaan Der Hilton

Vad tycker du om Kissie? Slå en kommentar vettja! ;)

2009-09-01 @ 00:57:51
URL: http://vaanderhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0