Skolstart!

Första skoldagen, helt ok...Kändes ganska onödigt att åka in vid 8 för att sen börja vid 9 som vanligt och sen sluta vid halv 12. Kunde lika bra va hemma och sovit!
Imorn ska vi till raftarp med hela skolan något som säkert blir mycket "kul" :P såå positiv jag känner mej. Nej inte direkt kanske, men har sån huvudvärk och sov knappt inatt. Lovade mej själv att jag skulle försöka stänga datan vid 12 men endå la jag mej jäkligt sent som vanligt, slutade med att man fick 3-4 timmars sömn... jag behöver minns 7 för att vara nöjd!
Iallafall...Det va skoj att träffa alla igen och Enligt emelies planer såg terminen väldigt bra ut. Med nya saker att lära sej inom stylingen, verkligen ett plus till henne som arbetat med detta under sommaren!...

...OCH! Ni har väll sett detta klipp från vakna med thevoice? om inte, gör det! allt katrin säger stämmer såå bra! Man blir faktiskt riktigt trött på dessa "kända" bloggare som mest bara skriver om sina bröst/näs operationer och läpp förstoringar.
Förstår ni inte hur många små tjejer där ute som ser upp till er? ingen bra förebilder!
Man får hoppas på att denna platinablonda trenden och saker runt omkring det försvinner en dag, för jaa...det börjar blir riktigt uttjatat nu.


Kommentarer
Postat av: amanda

helt sjukt korekt ;o man kan juh inte mer än skratta och tycka synd om barbie dockorna,

2009-08-30 @ 09:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0