Hemma!...

hej sötnosar!
Nu e jag hemma i skåååne igen, något som både är roligt men såklart lite tråkig.,, Vill tbx till turkiet<3<3 trivdes som fisken i vattnet där och saknar alla underbara människor man lärde känna, OCH visst saknar man även alla glada turkar xD! haha, får inte dröja länge tills jag åker ner igen. 
Veckan gick åt Solande, badande och hade andra allmänt trevliga grejer. För liksom kan man ha annat än underbart när man ligger i ett helt klart hav som visade sig vara 35grader!...aa det va super :D Nästa år blir det jag och Pernilla som drar utomlands :) Vet inte riktigt var än...Kanske turkiet igen? vem vet! :D<3 Bilder ifrån veckan kommer senare :)
Nu ska jag soova lite sen upp tidigt imorn :/ men, men HA det bra!
PUSS<3
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0