Happy face!...

Hejhej!
fick min hårförlängning idag :D riktigt snyggt! (lägger in bilder sen)
Imorn blir det frisören och efter de tänkte jag ta en tur till Malmö, finns en jacka jag verkligen vill ha på HM :D
har kollat runt lite på ginatricot.se, nelly.com mm. för att hitta lite fina kläder nu när det blir lite kallare ute...Tycker inte gina haft nått speciellt på sistonde :/ men såklart ibland är det mera i affärerna än på hemsidan.
Behöver även att par nya skor...Får se imooorn :)
Nu ska jag lägga mej framför tvn och se om där e nått skoj :P ska vänta in mitt kära 2 1/2 män :D LOVE IT!
Men först ska jag lägga in några bilder ifrån senaste SOLO...Några sidor jag gillade extra mycke ;)
Ha det bra!
puss<3


Klicka...


                                                            
                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0