en helt vanlig soolig tisdag! :D

heej :D
 idag blev det en runda till M stad. Shopping= klänning och smink ;) får vara mycket nog, eftersom jag som säkert massor av andra uggdomar lever på studiebidrag (Y) skit mycke pengar de asså! xD aja, nu sitter jag hemma och lyssnar på lite musicaaa. Tänkte ta en jogging runda i skogen lite senare, men solen verkar ha försvunnit och ser ut att komma regn :/ annars har ju dagen inte varit LITE varm!haha, va nästan värre än bulArien förra året. och nu undrar jag hur jag ska komma att överleva turkiet?! men, men jag får väll ligga i havet och flyta dagarna långa xD...MEN förvånar mej inte om även havet är jättevarmt!...hoppas där är höga vågar, sist vi va där va jag runt 7-8 och minns lite av att där va surfare i dom höga vågarna,sånt är coolt!!! VILL MED TESTA!:D aja, nuu tänkte jag lägga in lite bilder på dagens Maliiin ;)
puss<3

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0