söndags städning!

hejheej!!!!!:D
söndag igen då :)blev ganska mycke städning idag, kände att det behövdes plus att man fick klagomål från pappa :P
hatar att städa, sjukt tråkigt och måste ta flera pauser för jag brir så trött på de xD
haha, men nu har man rent och snyggt!
drog sedan till willys för va även tvungen att handla....Mitt balsam va slut och klarar mej inte utan det asså!
Handlade även Glass ^^ mmmm, gott gott ;)
Imoooorn blir det nog Ivö med kompisarna. Tälta och sånt :)
men stannar nog hemma om det nu skulle börja regna. Kommer inte palla vara ute i naturen då!  men, men får hoppas på soool :D
NU ska jag käka klar min glass :D
PUSS<3<3
 
gott ska ni veta!
 

Kommentarer
Postat av: ~ M I C H A E L A

Fin blogg! :)

2009-07-20 @ 17:32:05
URL: http://fjoompan.blogg.se/
Postat av: ~ M I C H A E L A

Ja jag tycker den är bra, men man måste vara nogrann när man sprayar, & man ska inte sprya för mkt, men ´den ger ett jätte fint resultat! :D

2009-07-21 @ 15:25:04
URL: http://fjoompan.blogg.se/
Postat av: Sandra ♥

gud så smaskigt med glass :) Vill jag med ha !

2009-07-21 @ 17:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0