TORSDAAAG :d!

choo!


haha, jag har haft en händelserik dag faktiskt :) Gick och la mej sent som vanligt och upp med tuppen redan 8 :O...drog ner till la station och träffade min saknade hilde<3 drog in till T-lilla där hon skulle få sin efterlängtade p-stav :P haha, säger bara de att jag tror jag va nära att svimma när dom satte i den! tänkte: aja, jag hänger med in (eftersom jag själv funderar på att skaffa) och aaaaaj, det såg inte skönt ut direkt xD fast hade ju inte trott de heller, haha...aja, får se hur det blir med den saken :) finns så mycke att välja på för att minska risken för graviditet. VILKET är SKIT BRA! jag själv tycker att preventivmedel borde vara helt gratis! visst kan man få på ungdomsmottagningarna men om man besöker apoteket kan priset för tex p-piller ligga på ganska höga priser. om fler skulle kunna få tag i preventivmedel lätt tror jag att risken för oönskad graviditet skulle minska. Jag själv tycker att abort är fel! och tror verkligen inte att jag skulle klarat av att leva med tanken på att man tagit bort en annan människas liv. Men VISST finns säkert dom som gör det pga. att det inte finns andra utvägar...jag har aldrig själv vatt gravid om nån nu tror det xD haha, ville bara skriva ner vad jag tycker nu när jag ändå va igång att skriva om p-stavar och sånt xD

haha, Mitt roooliga samtal!!xD
senare på eftermiddagen fick jag ett samtal under tiden som jag satt på öp torget och väntade på nilla. Jag blev GANSKA paff när det visades vara Jazon ifrån radiokanalen THE VOICE...tydligen hade jag gått vidare till final i en tävling jag vatt med i där xD hade liksom redan glömt det! men guuu  vad glad jag blev när jag va i finaaaal med 16 andra!! :D och det värsta av allt är att detta sändes på radioo!! :O:O haha, så sjuukt pinsamt, och jag som satt och skrek i luren och va helt överlycklig!! men aja, nu får man hoppas att man vinner!, tror det knappt, men va f*N jag har ju snackat med Jazoooon:D bara det är ju coolt (Y)

 (ett litet önskemål...P.S Christians samtal var med "KUUUUL"! hrm...nöööjd nu?xD)

PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0