tattooooos :D<3...

chocho :D
sitter ute och soolar denna dag :D inte så jättevarmt direkt, men helt ok :) var på stranden i förrigår och aaj vad jag har ont på magen :(...bränt mej! men nu börjar den bli bruun, så bra!...Igår va jag med hilde i stan och kvällen spenderades hemma. ska kanske på strandfest ikväll.  va vid Skateholm, men vet inte hur det blir med de eftersom jag inte har skjuts :/...aja.
VET NI VAD!! jag har blivigt jättesugen på att tatuera mej!! :P haha, känner många som har det och tycker faktiskt det är min tur snart :P
hittade några som jag lätt skulle kunna ha :D...
 
rihannas tatueringar är sjuukt snygga!
speciellt dessa stjärnor...

hittade en annan bild på google meed :D jättesöt! hade velat haft en sån där nere vid höften, det inte vad det kallas xD den där som det är så fint att ha tatuering :)

"Love" på handleden, såå fint!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0