shoppa shoppa!

halloj!
tisdag kväll och det är nice! sitter och kollar bilder på alanya :) förlååååt, vet att jag tjatar om det men jag längtar som f*n! :P haha, bara 2 veckor kvar nu...
En sak jag måste hinna innan vi åker, är en shoppingtur in till Malmö! Tänkte mig ett par skor, vita shorts och svarta, en klänning och nya solbrillor ;) vet inte...men tror jag ska köpa den tjedje twilight boken med(är snart klar med tvåan) ^^ SÅ bra!!! jag kommer liksom behöva något att läsa samtidigt som jag ligger och steker vid poolen :D OJ, shit...solkräm! måste jag med ha. Det är mycket mycket viktigt ;)
Imoooorn blir det antingen Kivik eller bara slappa vid playan :D
aja, nuuu tänkte jag kolla klart Harpers Island
puss<3<3

yesyes, dom ska jag ha!


PUSS PÅ ER! (K)


 


Kommentarer
Postat av: emma

har hört att det är rea på den ;)

99 kr!

2009-07-15 @ 01:16:14
URL: http://emmaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0