Lördag!...

hejhej!
jaha, solig lördag faktiskt! pappa och britt är på middag hos marcus och eftersom jag sov ganska länge denna dag stannade jag hemma ;)...helt slö har jag blivigt dom senaste dagarna, inte bra...men blir säkert bättre sen!
naaw, är så lessen just nu :( Vår gammla katt selma är jättesjuk, äter inte och dricker knappt. Har varit så en vecka typ och på måndag blir det veterinären. Skulle inte förvåna mej om dom föreslog att låta henne "somna in" som dom säger :/
Men faktiskt, bättre det än att hon ska ha ont. Är liksom en 17år gammal katt, och tycker så synd om henne! :( man ser hur ont hon har :( :(...hoppas såklart på att det ska bli bättre, Men vi får se vad som händer...
Ikväll blir det antingen grillning eller Sjöbo med elina och hilde :D wiiie, inte för att sjöbo är världens roligaste håla direkt xD men saknar mina underbara stylister!<3<3
Nu ska jag sminka mej och! ha det bra...;)...
PUSS!

haha, fin bild va! ska tydligen vara jag efter turkiet, såå brun och snygg! xD
en riktigt konstnär asså!! xD

PUSShooj!<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0