Maskeraden

hejhej!
Maskerad igår då! Helt ok va det med ganska mycket folk, kanske runt 100 pers :)
Kvällen började med att Elina kom hit vid 6 tiden, fixade oss och senare kom även Emilie. Skulle försöka hinna med tåget vid 8 men hade extrema problem med mina lösögonfransar så var förstås klar SIST! blev att vi fick springa till stationen. Barfota för min del, eftersom det inte va så bekvämt med högklackat xD Men ja, som tur hann vi med!
Väll framme i svedala skulle vi förstås gå ännu meraaa!! hatar att gå i klackar...
PÅ festen blev det en hel del dans, dans, dans och lite sånt fram till halv 2 då vi tog tåget hem ;) TRäffade några ystadbor på festen så passade på att umgås lite med dom hemma hos Sebastian (som jag tror  han hette xD) Inte för att det blev så mycke med de :P Jag och Elina låg mest och halvsov i sängen. Stack hem vid 4 tiden och SOV!!

Men tack för igår alla, och speciellt till nathalie som bjöd oss! :D<3
(bilder kommer)
Puss


Kommentarer
Postat av: Elina

ja blev taggad till dem, de finns i mitt fotoalbum

2009-11-24 @ 12:44:31
URL: http://elinaanderssondalby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0