hej hopp!...

Blev lite sugen på att blogga nu faktiskt! Men eftersom jag har lyckats med att sabba kameran har jag inte kunnat ta några bilder eller så :/
Men iallafall...har varit skola hela veckan som vanligt. Tog en fika på snuggles med Nilla i Tisdags :) har verkligen saknat henne, och eftersom vi inte setts på ett bra tag blev det en del att snacka om. Kände att jag behövde prata av mej med henne eftersom hon faktiskt är en person som verkligen LYSSNAR!<3 så var en trevlig, trevlig eftermiddag :D
Iallafall, vecka 44 (eller nått) har vi lov så då ska jag och hon bo i Malmö ett tag. Bengt, nillas bror då är på semester så då fick vi vara i lägenheten :D Och förhoppningsvis står den kvar när vi lämnar den igen xD För efter att ha känt henne i 15 år, så VET jag att vi kan flumma till det en hel del!

NU ska jag njuta av helgen! :D
PUss puss<3

haha, så söta vi vaaar!...fast är vi än såklart :P haha



Kommentarer
Postat av: Nilla Pilla :P

Aw, vad gulligt skrivit! =) jag är också glad att vi fikade med varandra och pratade. är glad att du kände att du kunde prata ut med mig om ja, du vet.. Och du ska veta att jag ställer alltid upp! och fan vad vi ska ha kul i Malmö! haha! jadu, jag tror inte lägenheten kommer stå kvar när vi varit där ;) haha

2009-10-03 @ 23:06:03
Postat av: Moi igen

ville bara säga att jag håller med om att vi fortf är söta som när vi var små! även då hittade vi på med saker och flummade oss! ;)

2009-10-03 @ 23:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0