Lov Lov!

äh, pallar och har inte tid att blogga egentligen men gör endå ett snabbt inlägg :) Efter att ha segat vid datan ett tag Ska jag börja packa väskan. Jag och nilla drar ju till Malmö imorn! kommer bli super skoj :D tyvärr kan jag inte ta med mej kameran, den är liksom lite ISÖNDER (tack vare mej) Lyckades även tappa datorn i trappan för någon dag sen :S som tur klarade den sig och blev bara en liten buckla på sidan. Så typiskt mig!

Men men, vad ska man ha med sig till veckan i Malmö?...
Det viktigaste är såklart:
* kläder
*smink/ shampo/balsam mm.
*PENGAR
*Mobil
*Stor Bag :P haha...

Men vi hörs nästa vecka när jag kommer hem!

LÄGGER ÄVEN IN EN LÅT INNAN JAG DRAR...

18 and life med skid row, sjukt bra asså :O erik sjöng den på idol auditionen med, najs najs...Tror den är från the old 80's, så tummenupp på de (Y)


Kommentarer
Postat av: Elina

På tiden att du la in Malin!! :P vad ska ni göra i malmö? <3

2009-10-27 @ 12:14:00
URL: http://elinaanderssondalby.blogg.se/
Postat av: Elina

Inte så mycket haha:P Shoppat lite, äntligen fått mina uggs, haha idag har min lillebror halloween party, så ska hjälpa till o skrämma dem:P Kramizzzz

2009-10-31 @ 13:56:53
URL: http://elinaanderssondalby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0