...

Pappa tror att jag aldrig kommer flytta Ifrån Sverige. Att jag kommer bo kvar i Ystad, jobba i ystad, ha familj i ystad? Men där har han faktiskt helt fel! För en sak som jag är jävligt rädd för är att fastna i denna hålan och ångra mig om 30 år att jag inte gjorde mer när jag var ung.

Jag vet precis vad jag vill och tänker följa mina egna drömmar! För mina drömmar handlar inte om att vara fast i samma rutin dag ut och dag in på samma plats i flera år.
Nej, för jag vill göra något av det jag älskar mest, och det är att resa! Upptäcka nya platser, nya människor och andra språk. Aldrig vara helt säker på vad som kommer hända imorgon och inte vara rädd för att testa på något nytt som kanske känns lite skrämmande för en.
Vet faktiskt inte vad jag vill göra helt säkert! vet inte var jag vill bo om 30 år och vet inte vad jag kommer jobba med heller. Vet bara att om 30 år ska jag sitta någonstans och ångra mig att jag varit feg och inte vågat göra det jag egentligen velat. 

Så jag ska loooova mej själv att aldrig vara rädd för att ta risker, för man måste ju våga och chansa för att man ska komma någonstans! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0