Min lilla 18års fest! :)

Imorn blir jag ÄNTLIGEN 18!!! :D Så därför blev det lite fest här hemma igår ;)...Väldigt lyckat och lite urflippat i slutet(elina, du måste höra en del som hände när ni gått) xD
Tack för alla som kom och för alla fina presenter och den sjukt söta tårtan från elina och hilde! :) Massor av kärlek till er och till alla andra som gjorde kvällen lyckad<3<3<3

(snor några bilder från dej elina, hoppas det går bra <3)


blev mest bilder på gänget i soffan verkar det som xD dem vid bordet va inte så sociala...

emelie, marlene och natali! :D<3


lite folk...oscar eller oliver (nått) i mitten är sjukt lik en som vatt med i idol :O om nån bryr sig, va bara jag som satt och sa det hela kvällen xD


stackars filip mår inte så bra xD

Ganz! :)...


ända bilden jag tog, TÅRTAN!
THEODOOOR<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0