Gott nytt år :D

hejhej :D
Hoppas ni haft en bra nyår och en bra fortsättning! Själv är allt toppen just nu. Min nyår var nästan helt perfekt och vi hade sjukt roligt :D Tänkte skriva lite vad som hände denna kväll/natt!

Kvällen började med att jag och alex åkte till hedeskoga(en liten by utanfär ystad) Vi gick hem till Emilie och åt en nyårsmiddag med några av hennes vänner plus familj.
Vid 8 begav vi oss till lokalen där själva festen skulle vara.
Väldigt mycke folk var där och träffade även på några gamla klasskompisar.
aa, festen va jäkligt rolig :D

Vid halv 12 skulle vi ta bussen in till stan där nyårsfirandet fortsatte vid hamnen. Men tyvärr kom den aldrig så vi fick GÅ! gillas inte, speciellt inte i högklackat xD Men, men!
Hamnen var som alltid helt full med folk, och vid 12 slaget skålades det med champande :P haha...
Åkte sen tbx till hedeskoga och fortsättningen orkar jag inte skriva xD

Kommer en bild här nu och fler senare :D Måste ju visa La dress!
(jag till vänster)



KLICKA!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0