Ensam hemma...

Idag åker pappa och hans women till turkiet och lämnar mej ensam här hemma med djuren!! hur ska jag/vi klara oss? haha, var på willys innan idag och köpte massa mat så jag inte skulle behöva svälta plus säkert 5 burkar mad kattmat så jag inte glömmer den stackarn :P
Själv är jag är ju expert på att kränga mackor så antar jag kommer leva på det i en vecka (och annat onyttigt)
nej men detta ska nog kunna gå bra ;) ska till elina på torsdag och fredag med så blir säkert bra det med! :D

längtar riktigt mycket till fredag!! Hoppas att det blir en toppenkväll i sjöbo!
Sen på lördag blir det kaaanske landskronakarnevalen med elina, lazee spelar bla. Sista tåget till ystad går typ kvart i 12 så det är skitbra!

aja nu blir det pizza!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0