jag har tråkigt! :P

Senaste

Låt du hörde: Love the way you lie med rihanna och eminem ;) älskar deeen!


Film du såg: Twilight i onsdags på bion xD

Mat du åt: hamburgare i lund! :P

Kram: hrm, måste varit nån tjej kompis jag sagt hejdå till...minns inte, elina kanske

Puss: haha, jaa de ni ;)

Känslan: ont i halsen, trött! :P

Resa: köpenhamn? haha nö men ska till bulgarien snart ;)

Glädje: för det mesta alltid glad så venne ;)

Dröm: Jag minns inte?

Person du träffade: Elina, hilde

Personen du pratade i telefon med: pappaaaa :P

Personen du fick sms av: Emilie! :)

Gången du var utomhus: kom nyss in så...

Gången hela din familj åt middag tillsammans:
ja det är ju pappa och jag för det mesta ;)

Saken du köpte: shoppade i lund idag så blev ju en del! :P

Allmänt

Ska bli skoj: JA Det är ju sommarlov så det mesta är alltid skoj! :P men helgen blir nog bra!

Ska inte bli skoj att: ööööh venne

Sparar till: Bulgarien...

Pålägg som gäller: älskar ost och majonäs! sååå gott

Önskar att jag var bättre på: Inte prata så mycket när jag borde vara tyst! ;)

Dagens dryck: Coca-cola!

Vad saknar du: hrm, godis! :P

Brukar du svära mycket: ja det händer väl, vem gör inte de liksom!


Vem är snyggast i världen: Ian Somerhalder! och taylor lautner när han slänger tröjan! ;) haha

Längd: 170cm


Vikt: 55kg

Byter gärna garderob med: kenza

Byxa eller kjol: hrm, gillar kjol när det inte blåser ute! :P

Mitt rum kan beskrivas som:
stökigt!!!

Mig själv med tre ord (just nu): trött, övertrött(skrattar åt allt) och Hungrig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0