blond! :)...

Har beställt hårförlängning nu så om några veckor ska jag bli blond igen! :D får ha samma som elinas från Rapunzel för finns typ inga andra i blondmix...men eftersom mitt vanliga hår ska både klippas och färgas hos frisören kommer det ändå inte bli likadant som elinas eftersom mitt är längre och nästan lika långt som förlängningen :) Tyckte det va likabra att bli ljus igen eftersom det är sommar nu och mitt hår kommer ändå inte kunna hålla sej brunt pga. solen...Isåfall hade jag fått färga mer än en gång i månaden och det hade inte håret klarat av direkt :P så ska nog fortsätta att vara blond ett BRA tag framöver för ska försöka att få mitt egna hår att växa och bli mycket längre.  Det ända jag kommer behöva färga sen är ju utväxten på dom blonda slingorna så det är ju bra! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0