fredag!

tidigare ikväll...






Kommentarer
Postat av: Nyopererad / Näsplastikbloggen

Hej! Jag såg att du hade undrat över åldergränsen på näsplastik. Det är nog egentligen 17, men jag rekommenderar dig nog att vara äldre än 18 för säkerhetsskull. Vill du veta mer? Se lite bilder på min näsa efter operationen? (opererades igår!) Gå då in på min blogg!

Kram

2010-03-27 @ 20:20:44
URL: http://nasoperation.blogg.se/
Postat av: Nyopererad / Näsplastikbloggen

Hej igen!



Jo, jag är själv 21 och är jättenöjd med att jag har väntat såhär "länge" fastän jag kunde ha gjort operationen när jag var 18. Om du har hört att man bör vara minst 20 tycker jag du ska vänta tills dess, ju äldre desto bättre. Nu var bästa tajmingen för min op dock.



Min operation kostade 30 000 kr på Sophiahemmet/Astoriakliniken. Det är relativt lågt pris för näsop, men jag valde pga rekommendationer! Narkosen kostade 5000 kr.

2010-03-28 @ 23:41:19
URL: http://nasoperation.blogg.se/
Postat av: Nyopererad / Näsplastikbloggen

Hej!

Det är bara att fråga på. :D Gipset får jag ta bort 7 dagar efter operationen, men helt färdigläkt tar uppemot ett år (innan man ser det färdiga resultatet eftersom svullnaden tar tid att gå ner). Men som jag har förstått det ser näsan helt normal ut efter ett par veckor. Man kan återgå till jobbet 10 dagar efter operationen.



Första gången jag träffade kirurgen pratade vi om vad jag ville ha gjort och han undersökte näsan för att se om det gick. Så vi gick igenom vad som kunde göras, och han tog foton på näsan. Han var ärlig och sa också att operationen på min tipp skulle vara lite komplicerad och han berättade vart ärret skulle hamna och så.



Hur gammal är du förresten?

2010-03-29 @ 13:16:38
URL: http://nasoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0