H&M...

Hejhej!
Denna veckan började praktiken som jag säkert skrivigt innan. Går bra och trivs jättemycket! :D Har praktik på H&M I Malmö, och där är en del att göra :P Slutar ganska sent plus att det tar en timme att åka hem så har inte orkat skriva nått i bloggen...Har fått jätteont i fötterna med :( Måste liksom stå HELA tiden! haha, därför springer jag upp i fikarummet lite då och då och sätter mig xD Jag är ju gammal, orkar inte stå!
Iallafall, Var på lagret några timmar igår och plockade fram massa nya kläder! MJAU säger jag bara, finfint!

Första dagen var inte så jättelyckad precis...Satte igång alarmet, spillde ut min loka över allt och alla PLUS att jag blev jagad av en skum kille inne på H&M xD

aja, Idag börjar Greys Anatomy! :D naaaajs
PUSS








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0