Måndag!

hallåja!
Min dag var SUPER seg! stått på lagret och flyttar paraplyer hela dagen, vad är det för skit jobb liksom? snart vår och jag står och sorterar paraplyer(vet inte hur det stavas), HAHA...som tur va blev det lite roligre på eftermiddagen eftersom massa nytt från The garden collection kom in plus massor av nya skor.
På rasten tvingade jag med min praktik"POLARE" Gustav ut på stan. Han tycker nog jag är ganska jobbig som snackar oavbrutet, men SÅN ÄR JAG ...På stan gick vi faktiskt förbi Ulf från Icareklamen, blev sjukt förvånad så skrek: TITTA, TITTA ICAULF!! xD av nån anledning kan jag aldrig vara diskret :S vet inte varför? han hörde såklart mig, vände sig om och skrattade. BRA MALIN! Gustav förstod ingenting och vände sig om först när Icakillen gått.

Jaja, det var väll min dag! Och imorn blir det välll det vanliga :D

see yaaa, PUSS<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0