Efter studenten...

hejhopp!
sitter och försöker hitta nån sida på google om studenthem o kollektiv i sthlm, men vafan jag fattar nada xD haha...Nu undrar ni säkert vf jag kollar på det, men det är för att efter studenten så vill jag flytta ifrån Ystad!
Visst, har alla mina vänner här och så men känner verkligen att jag vill till sthlm! Vissa tycker säkert inte man ska stressa iväg och flytta direkt så efter studenten, men jag vill verkligen detta...Ska fösöka hitta jobb där först såklart och sen kommer jag bestämma mej :) finns så otroligt mycket jag vill göra och jag måste nästan flytta dit för att kunna göra det, finns inget här nere i skåne jag vill jobba med!
Vill bo i studentlägenhet eller kollektiv då pga. både priset och att man bor med andra vilket känns mycket trygare! skulle aldrig klara av att bo själv för jag klarar inte av att vara ensam, haha blir helt störd och typ pratar med mej själv då xD

Min kompis pernilla kände nån som bodde på sånt i malmö och hon trivdes tydligen jättebra! har läst på lite olika sidor om andra som mer bor så och alla verkar tycka att det är bra! (om man inte vill vara ensam och ha tyst förstås)

men jaa, jag lääängtar och vill dit nuuu :D är så himla sugen på att träffa massa nytt folk och bara få flytta dit!
Händer som sagt lite mer där uppe om man jämför med här där tiden typ har stannat...haha, nää sjukt trött på Skåne och vill inte slösa min ungdom på att vara här xD haha, kan flytta tbx till ystad när jag är 70 men nu får det vara nog :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0