hejhopp!


blev ingen skola idag heller...var påväg ut och skulle just cykla iväg när jag halkade och skrapade upp mitt knä(så typiskt mej), gjorde inte ont direkt men slutade inte blöda och hade värsta jacket i benet så fick ta hand om det och missade då bussen. Pluggade hemma istället och gjort en del arbeten klara :)

Imorgon ska jag verkligen till skolan eftersom vi ska ha bruduppsättningar, kulkul! ska även jobba satan och ska försöka bli klar med lite jobb...

På fredag ska jag va med nilla och på lördag blir det utgång med emilie, jossan och elina. Antar att det först blir donna gina sedan barAbar :)

Ska snart äta sen blir det tv kväll!

ha det bra<3


bild från bulgarien! ;)



Kommentarer
Postat av: josse

Bra blogg du har!:D

2010-09-15 @ 17:56:41
URL: http://ilyjosefineomg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0