sjuk...

hejhej, hoppas allt är bra med er :)

själv mår jag inte så super bra, varit sjukt sen i tis. Och har inte ätit ordenligt sen dess..tack gode gud för att vi inte äger någon våg för vill inte veta vad jag väger just nu! tycker verkligen inte om att jag kommit tillbaka till att vara så smal som jag var förr, men förhoppningsvis lär det väl bli bättre när jag är frisk :) haha, hörs helt sjukt att jag sitter här och klagar på att jag är för smal...Men jag är så glad över att ha fått lite(inte mycket) men iallfaLL lite kurvor sen jag började med p-piller. Är egentligen inte så stor skillnad på kroppen, mest bara att jag inte är lika flat chested längre, vilket är väldigt roligt faktisk :D hihi

men ska iallfall bli friskt till imorn då jag och emilie ska på fest hos vår kompis marcus! kulkuul :D


ha det braa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0