tidsfördriv

Lovar du att vara ärlig? haha klart ;)
Du heter: Malin (elin, sandra) pettersson
Smeknamn: haha, förr va det mycket: malle xD nu blir det mest bara malin
Låt som när du är ledsen sörjer till? haha, eh...har en del lista på spotify med såna speciella låtar :P
Beroende av: musik, bästa vännerna och familj
Vem behöver du mest just nu: venne, mej själv? xD
Vad tror folk om dig? En del saker vill jag nog inte veta, men annars tror jag folk tycker bra om mej!? ;)
Vad får du oftast komplimanger för? mitt hår, kropp, stil.
Vad säger du för att imponera på någon? hrm, ja...kommer inte på nått
Hur imponerar man på dig? äälskar killar som kan sjunga så det gillas väldigt mycket :D
Brukar du skratta för dig själv? ja, som ibland på bussen om man får roliga sms, folk måste tro att man är helt körd i huvet xD
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: kan tyvärr inte skriva det, för privat för den personen som skrev :P
Var bor du? ystaaaad
Trivs du där: ja gör jag väl, har ju alla mina vänner här och i närheten av ystad...men har endå tröttnat på att bo här :P 18 jävla år i denna hålan liksom!
Äger du några converse: jaaao ;)
Sprit, cider, vin eller öl: inte öl, inte vin, allt annat funkar ;)
Brukar du bli för full: haha, nej jag brukar väl mest bli lite lagom?? fast ibland kan det kanske gå över styr
Vad har du för mobil operatör: telia.
Är du allergisk i mot något: nopp!
Har du haft sex idag: haha, nej
Nästa mål i ditt liv: ta studenten och vara så jävla stolt över mig själv den dagen!
Hur svarar du i mobilen: hej det är malin...
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: ska jag köpa nått på willys? xD (pappa)
Antal timmar sömn inatt: typ 8 :)
Sov du ensam: neeej, katten? haha ;)
Brukar du komma i tid: nej x)
När mår du bra: när det är heeelg! eller sommar...
När blev du fotad senast: igår!
Hur känner du dig nu: är sjuk så sådär...
Vanligaste färg på dina kläder: svart och vit
Vad tycker du om fötter: nej tycker det kan vara lite äckligt
Vad saknar du: helg!
Hade du en bra kväll igår: ja...va ju idol och kungarna av tylösand på tv xD
Favorit dryck på morgonen: mjölk
Rakar du benen: yes
När brukar du oftast gå och lägga dig: om det e skola, typ 11...annars är man ju uppe tills man inte orkar mer på helgerna :P
Är du blyg? va det när jag va yngre, men inte idag! :)
Sysslar du med någon idrott: nej inte idag...
Vill du hellre ha mail än brev: spelar ingen roll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja faktiskt! men tror på det vid andra ögonkastet med :P
Har du spytt offentligt: haha tyvärr xD
Är du nöjd med ditt liv: älskar mitt liv!
Är du bortskämd: haha, nej...men jag är pappas ända barn så antar att jag e lite :P
Vad gör du i morgon: skola sen fäääst
Vad är det värsta du vet? falska människor jag inte kan lite på.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? ibland knappt inget ibland för mycket.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? sofie fahrman och elin kling!
Vad längtar du till? studenten 2011!!
Har du bra vänner och äkta vänskap? JA DET HAR JAG!<3
Vad använder du för shampoo? elvital
Vad är det finaste du fått? mina vänner och famiilj!
En speciell dag du minns: hrm, finns många måånga!
Hur gammal är du: 18
Tycker du om någon just nu: om det gäller killar så nej inte just nu :P
Om fem månader: är det inte länge till studenteeeen :D
Du samlar på: skor, ringar
Gröna eller röda äppeln: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: mina närmaste vänner antar jag...
Gillar du golf: nej
Vilken tid gick du upp idag: halv 7
Har du sovit i din egna säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu: nej
Är det okej att gråta: aa det är det väl :P
När grät du senast: ööööh, minns inte?
Vad skulle du göra om du vann en miljon: bjuda pappa på en resa :D
Bär du glasögon eller linser: nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, finns snyggare kläder som inte är märkes.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: vid 11?
Har du piercing: hår ju hål i öronen och piercing i navlen.
Vill du gifta dig: den dagen jag är så kär och redo för det så ja.
Vill du ha barn: yes långt fram i tiden
Solar du ofta: när det är soligt ja :P
Är du bra på att laga mat: hAHAHAH, nej
Är du flygrädd: ja ganska, även om jag flygit sen jag va 7!
Hur vig är du: haha, inte mycket direkt.
Är du musikalisk? haha, ja ganska väl...spelade för fan fiol i 10000 år kändes det som xd
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: jordgubb eller daim.
Tror du på ett liv efter döden: nja vet faktiskt inte...
Tycker du om sushi: urk!
Vad äter du helst när du ser på film: godiiiiis
Bor dina föräldrar tillsammans: neej...kanske bäst så
Har du tandläkarskräck: haha nej :P
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll!!
Vilken ögonfärg har du: blåa.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: yes det har hänt...
Biter du på naglarna: ibland men inte mycket längre...
Röker du: nej sjukt äckligt!
Hur ofta tränar/motionerar du: när jag känner för de :P
Senaste låt du hörde: ehh, minns inte

Kommentarer
Postat av: Elina

ja jag älskade det:) det blev jättebra, håret lite crazy men blev nog bra till bilderna :P <3

2010-09-23 @ 22:21:18
URL: http://elinaanderssondalby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0